Reklamacja i co dalej?
Reklamacja to wyraz naszego rozczarowania z danej usługi, produktu, przebiegu sprzedaży czy odmiennych oczekiwań, które nie zostały spełnione. Niższa jakość produktu niż zapewniana, niekompletny serwis czy wadliwy towar – to właśnie przyczyny, które prowadzą do reklamacji. Składając reklamację, wnioskujemy by sprzedający lub wykonawca usługi doprowadził do stanu zgodności z umową. Możliwe opcje to naprawa lub wymiana produktu na nowy. Sprzedający może nam zaoferować zwrot pieniędzy lub zmniejszenie tej kwoty Jeśli chcemy odstąpić od umowy.
Wybór preferencji leży w rękach konsumenta. Mimo to, sprzedawca działając w granicach prawa może nie uznać jego decyzji i zasugerować inny rodzaj rozpatrzenia reklamacji. Schemat zdarzeń zależy od indywidualnych okoliczności faktycznych – np. od tego, czy towar był już reklamowany, od charakteru wady, od metod naprawy lub zamiany towaru.
Internetowa porada prawna
Chcesz złożyć reklamację, a nie masz pojęcia od czego zacząć i szukasz porady – dobrze trafiłeś. Udzielamy pomocy prawnej telefonicznie i online. Nasi doradcy w jasny i klarowny sposób poradzą krok po kroku co należy zrobić, a jeśli trzeba przygotują pismo. Jesteśmy przekonani, że odpowiemy na wszystkie Państwa pytania związane z reklamacją i gwarantujemy pewność profesjonalnej porady.
Adres firmy:
Uważaj.pl sp. z o.o.
ul. Traktorowa 126
91-204 Łódź
Tel.: 22 490 88 99
E-mail:
[email protected]