Jakie dane powinien zawierać papier firmowy?

Czym jest papier firmowy?

Papier firmowy służy do korespondencji z klientami, a także do wystawiania faktur i rachunków. Jeśli jest źle zaprojektowany, staje się mało oryginalną białą kartą z wydrukowanym logo firmy. Można zyskać wachlarz korzyści, przez zadbanie o jego atrakcyjny wygląd.

Jak powinien wyglądać papier firmowy?

Ważną funkcją papieru firmowego jest jego rola informacyjna. Powinien on bowiem zawierać najważniejsze dane o przedsiębiorstwie, takie jak jego nazwa, numer telefonu, adres czy adres strony www. Rola wizualna jest oczywiście szczególnie ważną funkcją papieru firmowego. Świadczy ona o dbałości przedsiębiorstwa o swój wizerunek, co stanowi zasadniczy krok przy pozyskiwaniu zaufania klienta. Elementami, jakie powinno się w szczególności przemyśleć w toku projektowania ulotek, są slogan, który sprawia, że zostanie ona zapamiętana, a także tło oraz logo firmy. Odpowiednio zaprojektowany, a przy tym funkcjonalny papier firmowy sprawia, że firma jest postrzegana jako prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo. Ponadto taki papier służy jako nośnik niezbędnych danych o firmie, pełniąc jednocześnie rolę ulotki informacyjnej.