Przed właścicielami przedsiębiorstw, którzy jadą na targi albo planują event promocyjny, nieraz stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Powinien on nie tylko przykuwać uwagę klientów, ale też być na tyle funkcjonalny, by codziennie z niego korzystali i tą drogą rozwinęli przywiązanie do marki. Takim gadżetem jest m.in. torba z logo firmy.
Wytrzymałość i inne atuty toreb z własnym nadrukiem
Sprawdzając katalogi firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych łatwo dostrzec, że pod kategorią “torba” kryje się mnóstwo artykułów. Są to głównie torby na zakupy – bardzo praktyczny i bodajże najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk nazwy eventu lub logotypu na bawełnianych, płóciennych oraz jutowych torbach na ramię zawsze świetnie się prezentuje i jest dostatecznie wytrzymały, by przez długi czas utrzymywać się na materiale. Innym plusem takich toreb jest ich cena. Zależnie od nakładu zamówienia oraz rodzaju torby, koszt z reguły zaczyna się od kilku złotych za sztukę. Napisy można wykonać również na torbach konferencyjnych, termoizolacyjnych bądź na notebooka. Są to gadżety, które docenią np. organizatorzy popularnych konferencji oraz pokazów. Naturalnie, koszt toreb tego typu i nadruku na nich jest wtedy znacznie wyższy – dochodzi nawet do kilkudziesięciu złotych.
Co zamówić wraz z torbami z logo?
Agencje prowadzące działania marketingowe zwykle zamawiają więcej niż jeden typ gadżetów. Powinny zatem złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która oferuje jeszcze kilkanaście innych produktów promocyjnych do zadruku. Równocześnie z torbami bawełnianymi warto zdecydować się m.in. na nadruk na plecakach typu worek, zagłówkach czy pozostałych praktycznych produktach z tkaniny albo dodać do zlecenia o standardowe gadżety reklamowe, jak długopisy, smycze i ołówki, które wciąż cieszą się zainteresowaniem klientów.