Podstawową metodą reklamy zewnętrznej, którą można umieszczać na słupach ogłoszeniowych, bilboardach – czyli w miejscach publicznych – jest druk plakatów. Każda firma posługuje się formami plakatów reklamowych, nieważne, czy jest to sklep, teatr czy placówka publiczna. Trzeba zdecydować się na to ważne narzędzie promocyjne.
O czym należy pamiętać zamawiając druk plakatów?
Najbardziej rozpowszechnione są afisze wielkości B1 lub A2. Wspaniale pokazują istotną zawartość, są widoczne dla odbiorców. Pamiętajmy, że wybierając plakat jako rodzaj narzędzia marketingowego, trzeba skupić się na jego odporności. Papier, z którego zostanie on wykonany, musi być odporny na impulsy związane z aurą, takie jak wiatr, opady czy promieniowanie ultrafioletowe. Kluczowa jest także procedura druku, a istnieje ich wiele przykładowo cyfrowy czy typografia. Plakat może zostać zrobiony na papierze wysokiej jakości, lakierowanym lub pozbawionym połysku.
Przy druku plakatów kluczowy jest projekt
Sam projekt afisza musi być drobiazgowo przemyślany, żeby miał wszystkie niezbędne detale. Adresaci muszą dostrzegać czego dotyczy, uzyskać precyzyjne dane. Warto skorzystać z usług profesjonalnej drukarni, która gwarantuje kompleksowe usługi – jeśli sami nie potrafimy urzeczywistnić naszych idei. Kierując się naszymi założeniami grafik stworzy afisz od początku do końca. Grafik zajmie się wymyśleniem nietuzinkowego i trafiającego do klienta zarysu, a druk zamówionych plakatów przebiegnie szybko i na czas.