Potrzebujesz porady profesjonalistów z agencji PR Kraków? Dobrze trafiłeś! Odwiedź k-myk.pl
Kiedy posiada się firmę, obojętnie czy zajmujemy się dystrybucją, produkcją czy świadczeniem usług, działania reklamowe powinny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności marki. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mogą sobie pozwolić na organizację i utrzymanie własnych sekcji ds. reklamy, jednak niewielkie firmy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, najczęściej szukają pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych.
Co można powierzyć agencji marketingowej?
Agencja reklamowa to ekipa twórczych osób z ogromnym doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki zatrudnieniu ekspertów wspaniale orientujących się zarówno w obszarze kampanii promocyjnych w internecie (filmy i animacje viralowe, social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (w tym DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Nowe marki mogą zlecić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (papier firmowy, wizytówki oraz koperty), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, że będzie ono poprawnie użyte w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, plakatów, folderów czy billboardów. Agencja reklamowa przygotuje też interesujące, unikatowe wpisy na stronę www zleceniodawcy oraz zaplanuje strategię komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter lub Instagram.
Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją marketingowa?
Oferta agencji reklamowej kierowana jest w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie mają własnego działu promocji. Jakkolwiek nie znaczy to, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie działowi ds. promocji. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, targów czy sympozjów wymagających często wielopoziomowego planowania, te obowiązki może wykonać zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu harmonijnego oraz kompetentnego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej przygotowanie programu kursów albo zaplanowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, należy jednak wybierać te, które gwarantują dostęp do obszernego grona kompetentnych profesjonalistów. Pozwala to na zlecenie wszystkich działań marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii i wizerunku marki.
Adres firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]