Odzież reklamowa to nie tylko t-shirty

Opracowano wiele metod promocji firmy. Wiele z nich zdaje egzamin jednak tylko w określonych przypadkach, natomiast ich zastosowanie powinno być właściwie umotywowane. Niezależnie od tego, w której branży działa dana firma, upominki i odzież reklamowa (na przykład koszulki, czapki z daszkiem oraz torby) najczęściej przynoszą dobre rezultaty. Nie ma w tym rzecz jasna nic zaskakującego, gdyż klient, który dostanie taki upominek z pewnością wyrobi sobie dobre zdanie o marce. Odzież reklamowa jest także niezbędna podczas targów – jeśli zatroszczymy się o to, aby logo było właściwie pokazane, pracownicy, którzy je założą, będą doskonale zauważalni i na pewno przyciągną do stoiska potencjalnych klientów.

Odzież reklamowa – jak się ją robi?

Jako iż kluczowymi elementami odzieży reklamowej są logotypy, jej wytwórcy szczególną uwagę przykładają do opracowania metod pozwalających na naniesienie trwałych grafik. W przypadku koszulek bawełnianych dobre efekty przynosi zastosowanie haftu, który nie traci on typowych dla niego zalet także po wielokrotnym praniu. Równie chętnie wykorzystywanymi metodami są tampodruk oraz sitodruk, które świetnie nadają się do nanoszenia grafik na proste koszulki czy smycze do telefonów komórkowych. Coraz częściej przy tym produkuje się odzież reklamową całkowicie odmienną od lubianych koszulek.

Typy odzieży reklamowej

Zdarza się niekiedy, że zwykła odzież reklamowa z firmowymi emblematami nie daje spodziewanych efektów – między innymi podczas targów w nietypowych branżach. W podobnych przypadkach dobrze zdecydować się na odzież reklamową specjalnego przeznaczenia. Jej wytwórcy nierzadko oferują także szycie niebanalnych ubrań. Są to między innymi stroje zwracające uwagę na kulturę miejsca, z którego pochodzi firma, jej maskotka czy jej najważniejsze produkty – szczególnie, gdy funkcjonuje ona w sektorze spożywczym. Taka forma promocji jest rekomendowana również dla marek reklamujących się w sklepach lub podczas imprez masowych.