Nadruki promocyjne z logo twojej firmy

Właściwie opracowane strategie promocyjne są kluczowe dla powodzenia rozmaitych przedsięwzięć. Do każdego wśród nich powinniśmy dopasować właściwe techniki, jednak upominki promocyjne sprawdzają się w najróżniejszych sektorach. Nie powinno to dziwić – klient, który otrzyma niewielki upominek z pewnością pozytywnie zapamięta firmę. Gadżety promocyjne mają rozmaite formy – od zeszytów, przez bidony, aż po klasyczne koszulki z nadrukiem ze znakiem firmy. Warto jednak zatroszczyć się nie tylko o to, by rozdawane kontrahentom przedmioty były najwyższej jakości i nie uszkodziły się po pierwszym wykorzystaniu, lecz również o to, aby zdobiące je nadruki były odpowiednio naniesione.

Rodzaje nadruków reklamowych

Typ nadruków zależny jest od surowca, z którego wykonany jest gadżet. Na przedmiotach zrobionych z ceramiki najczęściej stosuje się sublimację, z kolei do plastików czy z metalu świetnym pomysłem będzie tampodruk, w którym by nanieść nadruki stosuje się tampony z naniesionym wzorem. W przypadku metalowych upominków nierzadko stosowany bywa także grawer, zapewniający dużą trwałość. Sporym uznaniem cieszy się także sitodruk, który naprawdę korzystnie sprawdza się przy drukowaniu butelek czy kompaktów. Na koszulkach oraz torbach stosuje się ponadto haft.

Jakiej firmie zlecić nadruki reklamowe?

Trwałość nadruków promocyjnych, jak łatwo się domyślić, zależy zwłaszcza od tego, komu powierzymy ich naniesienie. Przed decyzją dobrze sprawdzić, czy konkretna drukarnia prócz naniesienia nadruków świadczy również dodatkowe usługi – między innymi ich rozplanowanie. By dowiedzieć się, czy z usług firmy będziemy usatysfakcjonowani, dobrze też sprawdzić jej portfolio i wyszukać komentarze o niej w internecie. Dobrym rozwiązaniem będzie także powierzenie wykonania kilku prototypów – w ten sposób zawczasu wykryjemy ewentualne niedociągnięcia oraz w porę zlecimy modyfikacje.