Jak zatrudnić firmę SEO? Więcej informacji na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, zapewne po czasie myślisz nad tym, co zrobić, by pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż współcześnie widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć rzetelną agencję SEO? Zalecamy wsłuchać się w wskazówki profesjonalistów, a najlepiej samego Google.
Jak rozpoznać solidną firmę SEO? Google przygotowało o tym instruktaż
Nie można zaprzeczyć, że cała branża SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i bezustannie rozwija się zasadniczo tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo istnienia innych alternatyw, jak m.in. Bing, Yahoo bądź Yandex, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zyskać widoczność w sieci, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest silna, zwykle jest to nieosiągalne bez wsparcia fachowców z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których idea SEO jest kompletną nowością, i zamieściło krótki instruktaż, jak znaleźć rzetelną agencję SEO.
Czym według Google charakteryzuje się rzetelna agencja SEO?
Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem w prosty sposób tłumaczy, jak zidentyfikować rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:
- dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe,
- udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie planowanych wdrożeń, m.in. poprzez ciągły dostęp do statystyk strony oraz cykliczne raporty,
- umiejętność oceny czasu i budżetu potrzebnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego przedsiębiorstwa oraz kto jest jego najsilniejszą konkurencją.
Przedstawicielka firmy Google akcentuje również, że solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym wymierne efekty dopiero po kilku miesiącach działań.