Drukarnia ulotek

Choć w początkowej fazie ekspansji globalnej sieci specjaliści przewidywali bankructwo zakładów drukarskich, zapotrzebowanie na drukowane materiały w ogóle się nie zmniejsza. Inne są wprawdzie techniki druku, jednak maszyny wykorzystywane w drukarniach i tak mają znacznie lepsze możliwości, niż komputerowe drukarki. Jakie jednak zamówienia otrzymują z największą częstotliwością? Kto tworzy najważniejszą grupę ich klientów?

Materiały promocyjne w drukarni

Z uwagi na szybki rozwój branży reklamowej, rzecz jasna materiały promocyjne są uważane za podstawowe źródło dochodów zakładów drukarskich. Mogą to być zarówno zwykłe broszury, jak i wielkoformatowe bannery lub gazetki przedstawiające ofertę firm. Nowoczesne technologie sprawiają też, że drukarnia ma możliwość nanieść wzory na takie przedmioty, jak kubki lub otwieracze do piwa.

Prasa wciąż zleca drukarni

Choć coraz chętniej szukamy informacji w sieci, to nakłady papierowych gazet jedynie nieznacznie się zmniejszyły. Przez wykorzystanie innowacyjnych maszyn, drukarnia jest w stanie zlecenia od czasopism realizować o wiele łatwiej niż przed laty – niepotrzebna okazuje się między innymi czasochłonna praca zecera.

Potrzebujesz odbitek? Rozwiązaniem jest drukarnia

Największa część drukarni otrzymuje zlecenia również od zwykłych klientów. Chodzi tu w szczególności o wydruki wielkoformatowe, które chętnie zlecają studenci ze szkół plastycznych. W drukarni mamy szansę zamówić też wywoływanie fotografii digitalnych oraz masę innych usług – a wszystko po kosztach znacznie mniejszych, niż kiedyś.