Czym cechuje się dobra ulotka?

Czym jest ulotka ?

Ulotka reklamowa jest idealnym sposobem na zachęcenie klientów, aby skorzystali z usług danej firmy. Aby była skuteczna, powinna być atrakcyjna i ciekawa wizualnie. Zawiera zazwyczaj podstawowe dane, niezbędne do poinformowania ewentualnego klienta o usługach firmy.

Podstawowe zasady projektowania ulotek

Życie wielu drukowanych ulotek jest krótkie. Często zostają wrzucone do kosza, tuż po ich wręczeniu. Istnieje wachlarz czynników, decydujących o tym, czy ulotki nie spotka identyczny los. Dobór najlepszego papieru jest pierwszym z nich. Papier nie może być złej jakości, aby od razu nie odstraszyć klienta. Powinno się dokładnie przemyśleć treść ulotki, tzn. wielkość i ilość tekstu oraz czy jest on dla klienta zrozumiały i rzeczowy. Nie można oczywiście zapomnieć o rozmieszczeniu tekstu na ulotce, a także właściwej oprawie graficznej, tzn. umieszczeniu grafik i loga oraz doborze tła. Zaleca się, aby projektowanie oraz skład tego najpopularniejszego medium reklamowego zlecić doświadczonym specjalistom.
Umiejętnie zaprojektowane ulotki przynoszą odczuwalne zyski przedsiębiorstwu. Są one najlepszym sposobem na dotarcie do ogromnej ilości klientów w niewielkim czasie.