Pozycjonowanie – wyjaśnienie pojęcia
Pozycjonowanie polega na podnoszeniu pozycji strony w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe, które wklepują w wyszukiwarkę użytkownicy.
Jest to wobec tego wyjątkowo skuteczny sposób dotarcia do użytkowników szukających danej usługi, informacji, czy też produktu. Wniosek z tego, że pozycjonowanie jest zatem sposobem nienarzucającej się reklamy.
W jaki sposób wyselekcjonować słowa kluczowe do pozycjonowania?
Analiza słów kluczowych do procesu pozycjonowania to keyword research. Taką analizę przeprowadza się z wykorzystaniem
- uwag klienta,
- swojej intuicji i praktyki,
- specjalncyh narzędzi.
Proces pozycjonowania
Poprawnie prowadzona usługa pozycjonowania opiera się na 2 równoległych działaniach:
- Optymalizacja strony
- Linkbuilding.
Kontrolowanie rezultatów procesu pozycjonowania
W zależności od celów pozycjonowania, możemy monitorować różne efekty pozycjonowania:
- wzrost pozycji dla fraz w wynikach wyszukiwania
- wzrost odwiedzin w witrynie z naturalnych wyników wyszukiwania
- wzrost konwersji (czyli przełożenia odwiedzin na konkretne czynności typu zakupy w sklepie internetowym, przesłanie formularza z zapytaniem i wiele innych
Czy pozycjonowanie daje zysk z inwestycji?
Pozycjonowanie wciąż jest bardzo dobrym sposobem reklamy. Jest to oczywiście usługa, na której efekty trzeba zapracować, jednakże efekty także pozostają długotrwałe. Właśnie dlatego zleceniodawcy stawiają na wieloletnią współpracę z firmami SEO.
Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]