Biuletyn firmowy

więcej »

Pozytywny obraz firmy w odbiorze jej pracowników ma duże znaczenie dla jej poprawnego działania. Kreowanie pozytywnych relacji na linii pracodawca-zatrudnieni skutkuje wzrostem ich lojalności wobec przedsiębiorstwa. PR wewnętrzny, którego celem jest prowadzenie spójnej i godnej zaufania polityki informacyjnej wobec pracujących, może wykorzystywać różnorodne narzędzia. Należy do nich biuletyn firmowy.

Co określamy biuletynem firmowym

Biuletyn firmowy to czasopismo kierowane do pracowników danego przedsiębiorstwa. To skuteczne narzędzie do tworzenia dobrych relacji między zatrudnionymi a firmą. Jest to też skuteczna metoda na zwiększenie mocy wewnętrznego PR. Biuletyny firmowe pozwalają organizacji na cementowanie społeczności pracowników, wzmacniają ich poczucie uczestnictwa w funkcjonowaniu firmy oraz pełnią funkcję informacyjną.

Dobrze zaprojektowany biuletyn firmowy

Poprawnie stworzony biuletyn firmowy jest cennym narzędziem w rękach specjalistów od wewnętrznego PR. Istotne jest, by zawierał profesjonalnie zredagowane treści oraz wyglądał nie gorzej od dostępnych na rynku prasowym czasopism. Buduje to pozytywny wizerunek organizacji i pozwala prowadzić politykę informacyjną w atrakcyjny sposób. Biuletyn firmowy powinno dobrze się czytać i z przyjemnością oglądać, dzięki czemu może on być interesujący także dla rodzin zatrudnionych i ich pozostałego otoczenia. Tworzy to pozytywną atmosferę wokół firmy, która może zaprocentować wzrostem zaufania i motywacji zatrudnionych.

Adres firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]